بازرگانی ضد

۳ روش سریع برای ریست فکتوری مانیتور اندروید خودرو

سپتامبر 1, 2023
تعداد بازدید : 13666
3.2/5 - (6 امتیاز)

نحوه ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین

همان طور که همه ما می‌دانیم مانیتورها بخش مهمی از ماشین هستند و در زمان خرابی نه تنها برای راننده بلکه برای تمام سرنشینان کلافه کننده است چرا که مانیتور خودرو یک وسیله سرگرم کننده برای تمامی سرنشینان خودرو محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به شما ۳ روش سریع را آموزش دهیم که بتوانید ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین خود را انجام دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

روش سریع برای ریست فکتوری مانیتور اندروید خودرو

روش اول ریست مانیتور اندروید

بهترین راه برای ریست کردن مانیتور خودرو این است که در هنگام خاموش بودن خودرو، سرباطری را برداشته و دقت کنید که خودرو کاملاً خاموش باشد. اگر خودرو در حالت روشن باشد و سرباطری را بردارید، ولتاژ دینام بالا می‌رود و این ممکن است به خرابی لوازم الکترونیکی خودرو منجر شود.

در هنگام خاموش بودن خودرو، سرباطری مثبت و یا منفی را به مدت حداقل ۱ دقیقه آزاد کنید تا مانیتور فابریک خودرو مجدداً ریست بشود.

پیشنهاد ما این است که اگر سرباطری خودرو را آزاد کردید، حداقل ۱۰ دقیقه آن را مجدداً وصل نکنید. این مدت زمان به اتومبیل اجازه می‌دهد که سیستم کنترل موتور خودرو ریست شود و کارکرد بهتری داشته باشد. این عمل باعث کاهش مصرف سوخت و پاک شدن ایرادهای موقت خودرو می‌شود.

ریست مانیتور اندروید

روش دوم ریست مانیتور اندروید

اگر می‌خواهید مانیتور خودرو را ریست کنید، می‌توانید با خارج کردن سوکت برق اصلی آن، این عمل را انجام دهید. برای انجام این کار، کافی است سوکت برق را از اتصالات جدا کرده و سپس بعد از گذشت یک دقیقه، آن را مجدداً وصل کنید.

روش دوم ریست مانیتور اندروید

روش سوم ریست مانیتور اندروید

ریست کردن مانیتور خودرو با این روش به دقت بیشتری نیاز دارد. در اکثر مدل‌های مانیتور فابریک خودروها، یک سوراخ بسیار ریز وجود دارد که کلمه “RES” معمولاً در کنار آن نوشته شده است. این سوراخ معمولاً در گوشه‌های داخلی داشبورد یا حتی در داخل جای کارت حافظه SD قرار دارد.

برای انجام عملیات ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین کافی است یک سوزن، نوک خودکار یا هر چیز نوک تیزی را دقیقاً داخل سوراخ ریست قرار دهید. لازم به ذکر است که باید دقت کنید که کلید ریست را فقط به مدت ۲ ثانیه نگه دارید. این نکته بسیار اهمیت دارد. در صورتی که بیش از این مدت زمانی را نگه داشته باشید، دستگاه شما ممکن است دچار آسیب شده و قطعات الکترونیکی آن از بین برود.

امیدواریم که بتوانید ریست فکتوری مانیتور اندروید خودرو خود را با یکی از ۳ روش گفته شده در فوق انجام دهید.

دسته بندی ها :
وبلاگ

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*