بازرگانی ضد

انواع مانیتور توسان

اکتبر 2, 2023
تعداد بازدید : 205
5/5 - (2 امتیاز)

هیوندای توسان جز خودرو های مدرن و خوب در ایران محسوب می‌شود که از امکانات و آپشن های جذابی برخوردار است. در واقع بر روی این مدل خودروها هر چه آپشن های بهتری باشد در نهایت خودرو در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. اگر قصد تعویض مانیتور خودرو خود یا خرید مانیتور خودرو را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مانیتور های مناسب برای خودرو توسان آشنا شوید.

انواع مانیتور توسان

برند های مناسب مانیتور توسان

در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که از قابلیت‌های متفاوتی برخوردار هستند. برخی از این برندها شامل کاریاتک، وینکا، وستر، هلیکس، فونیکس و  … می‌شود.

برند های مناسب مانیتور توسان

مانیتور تسلایی توسان

برند مانیتور تسلا جز برندهای پر آوازه است که هر شخصی از آن استفاده می‌کند رضایت کامل را خواهد داشت. مهم‌ترین مشخصات فنی برند تسلا شامل سیستم عامل اندروید، رم ۱ گیگا بایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت، قابلیت میرورلینگ، دارای پورت AV و AUX و رزولوشن ۱۰۲۴*۶۰۰ است.

اگر قصد خرید مانیتور توسان را دارید بهتر است در زمان خرید مانیتور یک محصول حرفه‌ای انتخاب شود. مانیتور اندروید تسلایی توسان از هر نظر انتخاب مناسبی است.

مانیتور تسلایی توسان

مانیتور اندروید توسان

اگر تصمیم دارید سیستم صوتی خودروتان را به روز کنید، می‌توانید با نصب مانیتور اندروید توسان یک محصول بی نقص داشته باشید. این مانیتور دارای قابلیت‌های متعددی است که شما را از نیاز به لوازم اضافی بی نیاز می‌کند.

با استفاده از این مانیتور می‌توانید از برنامه‌های به‌روزرسانی مستمر و آنلاین بهره ببرید و این به معنی آن است که تمام نرم افزارهای نصب شده در آن از بهترین نرم افزارهای روز دنیا خواهند بود. این مانیتور اندروید توسان، قابلیت‌هایی مانند پخش انواع فایل‌های صوتی و ویدئو با انواع فرمت‌های مختلف، مسیریابی و اتصال به دوربین‌های ۳۶۰ درجه را نیز داراست.

مانیتور اندروید توساناز آنجایی که اندروید یک محیطی آشنا برای شماست رابط کاربری ساده‌تری دارد. از این رو متصل شدن به اینترنت، متصل شدن به بلوتوث، استفاده از GPS و … برای شما بسیار راحت خواهد بود. چرا که حداقل یک بار از گوشی‌های اندروید استفاده کرده‌اید و با نحوه کار با اندروید آشنایی کامل دارید.

برند مانیتور فونیکس برای توسان

مانیتور برند فونیکس یکی از با کیفیت ترین مانیتور های موجود در بازار است. این مانیتور از رم ۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۳۲ گیگ، پردازنده غول ۴ هسته ای، رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ برخوردار است و قابلیت های بروز تمامی مانیتور های خودرو را دارد.

برند مانیتور فونیکس برای توسان

برند مانیتور هلیکس برای توسان

برند مانیتور هلیکس نیز از اعتبار و اصالت بالایی برخوردار است. ویژگی‌هایی که مانیتور برند هلیکس از آن بهره می برد عبارت‌اند از رم با حجم خوب، حافظه داخلی قوی، پردازنده قدرتمند، آنتن GPS فابریک، سیستم عامل اندروید، ورودی و خروجی صدا و تصویر، صفحه نمایش لمسی، اتصال به شبکه وای فای و ساپورت دوربین و اتصال به لوازم جانبی و …

برند مانیتور هلیکس برای توسان

برند مانیتور وینکا برای توسان

برند وینکا نیز همانند سایر برندهای محبوب و شناخته شده، شهرت و آرمان خود را در بازار جاودانه ساخته است. به علاوه مانیتور اندروید وینکا دارای ویژگی‌های بی‌نظیری است که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

این ویژگی‌ها شامل گیرندگی اتوماتیک و قدرتمند سیگنال‌های رادیویی، ذخیره بی نهایت ایستگاه رادیو، کیفیت صدای بی نظیر، خروجی آمپلی فایر برای صدای قوی و کیفیت بالا، اکولایزر با تنظیمات صدا برای تنظیم بهتر وضوح صدا، ورودی دوربین دنده عقب جهت تسهیل در پارکینگ و منور کردن، و نیز ورودی دوربین جلو جهت رصد و فیلمبرداری در جاده‌ها است. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شوند وینکا نه تنها برند محبوبی باشد، بلکه نیاز ها و تمایلات کاربران را نیز برآورده کند.

پیشنهاد ما به شما این است که در زمان خرید مانیتور خودرو دقت کنید. چرا که مانیتور جز محصول‌هایی است که تنها یک بار می‌توانید آن را خریداری کنید و جز محصولات یک بار مصرف نیست. پس در زمان خرید دقت کافی داشته باشید و برندهایی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و اصالت کالا هستند.

البته که نظر کاربران نیز می‌تواند بسیار مورد اهمیت باشد. از این رو برند هلیکس، فونیکس و تسلا گزینه مناسب برای انتخاب مانیتور برای خودرو توسان شما هستند.

دسته بندی ها :
وبلاگ

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*