بازرگانی ضد

راهنمای خرید مانیتور اندروید خودرو

اکتبر 1, 2023
تعداد بازدید : 458
5/5 - (1 امتیاز)

در زمان خرید مانیتور اندروید خودرو نکاتی وجود دارد که توجه به آنها سبب می‌شود تجربه بهتری نسبت به خرید مانیتور خودرو خود داشته باشید. از این رو در ادامه به نکات مهم خرید مانیتور اندروید خودرو می‌پردازیم.  اگر قصد خرید مانیتور اندروید خودرو دارید در ادامه با ما باشید.

راهنمای خرید مانیتور اندروید خودرو

نکات خرید مانیتور اندروید

مانیتورهای اندروید از ویژگی‌های بسیاری مانند نصب برنامه‌های مختلف از جمله واتساپ، اینستاگرام، یوتیوب و … برخوردارند اما مواردی وجود دارد که در زمان خرید می‌بایست به آن نکات توجه شود.

  • اولین نکته مرتبط به برند مانیتور است. مانیورهای اندروید بسیار متنوع هستند و برندهای مختلفی در بازار وجود دارد.
  • لازم است بدانید که بهترین آنها شامل سونی، پایونیر، تسلا، فونیکس و هلیکس می‌باشد. چرا که این برندها از قابلیت و امکانات بیشتری برخوردار هستند. در محتوای دیگری از این سایت به صورت کامل به برند های معروف مانیتور خودرو پرداخته ایم.
  • از طرفی کیفیت صفحه مانیتور خودرو جز نکات بسیار مهم مطرح میشود که در بهترین برند های مانیتور خودرو دیده می‌شود.
  • همچنین باید بدانید که اگر اهل تغییرات و شخصی سازی نیستید ویندوز گزینه مناسب تری است اما اگر علاقه‌مندید اپ هایی همچون ویز، بلد، واتس اپ، رادیو جوان و اینستاگرام و … را نصب کنید مانیتور اندروید بهترین گزینه است.

در ادامه به چهار مانیتور اندرویدی پرطرفدار و قوی می‌پردازیم.

نکات خرید مانیتور اندروید

مانیتور اندروید خودرو هلیکس

برند مانیتور هلیکس از جمله مانیتورهایی است که به اینترنت متصل می شود و به شما امکان نصب هر برنامه ای را میدهد. از طرفی برند هلیکس در دو مشخصات مختلف، محصول ارائه می‌دهد. محصول اول برند هلیکس T440+ 2-32 سری جدید با رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگ، پردازنده ۸ هسته ای و رزولوشن  ۷۲۰*۱۲۸۰ است.

مانیتور دیگر هلیکس که از محبوبیت زیادی برخوردار است دارای مشخصات: رم ۴ گیگ، حافظه ی داخلی  ۶۴G، پردازنده ۸ هسته ای و رزولوشن  ۷۲۰*۱۲۸۰ است. این محصول در سطح بالاتری برخوردار است چرا که حافظه داخلی و رم آن در سطح بالاتری قرار دارد.

این مانیتور دارای ظاهری مدرن و به روز است که از امکانات متنوعی برخوردار است. لازم است که بدانید مانیتور خودرو هلیکس جز بهترین مانیتورهای اندروید است که توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند.

اگر هدف شما تنها خرید یک مانیتور نیست بلکه هدفتان خرید یک مانیتور باکیفیت و جذاب است مانیتور هلیکس مناسب‌ترین پیشنهاد برای شما است.

مانیتور اندروید خودرو هلیکس

مانیتور اندروید خودرو فونیکس

خرید مانیتور خودرو یکی از ابزارهایی است که باید با هوشمندی کامل انتخاب شود. از طرفی برندی که انتخاب میشود می بایست از اعتبار خوبی برخوردار باشد. مانیتور خودرو فونیکس یک مدل مانیتور باکیفیت است که در برابر ضربه و لرزش مقاومت دارد.

فونیکس دارای یک مدل بسیار پر طرفدار است که مشخصات آن شامل موارد رم ۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۳۲ گیگ، پردازنده غول ۴ هسته ای و  رزولوشن  ۷۲۰*۱۲۸۰ است.

مانیتور اندروید خودرو فونیکسمانیتور فونیکس می تواند ظاهر جدیدی در داخل داشبورد خودرو شما ایجاد کند.  این مانیتور به خصوص برای افرادی که در سفرهای طولانی از خودرو استفاده می‌کنند، همچنین برای کودکان و سرگرمی آن‌ها بسیار کاربردی است.

باید توجه داشت که هدف بسیاری از افراد از خرید مانیتور سیستم صوتی قدرتمند است که فونیکس به دلیل دارا بودن تنظیمات صدا DSP این نیاز را به طور کامل برآورده می‌کند.

مهم است بدانید که با خرید مانیتور فونیکس، دسترسی به یک مانیتور با اندازه ۹ اینچ و ۱۰ اینچ خواهید داشت. همچنین مانیتور فونیکس به جز زبان انگلیسی و زبان های دیگر از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند. پس اگر به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارید این مانیتور یک آپشن خوب مطرح میشود چرا که از زبان فارسی پشتیبانی میکند.

مانیتور اندروید خودرو شیائومی

احتمالا نام برند شیائومی شنیده اید. با شناخته شدن گوشی های شیائومی این برند تلاش کرد تا در عرصه های دیگر نیز پا بگذارد. شیائومی با شعار کیفیت خوب و قیمت مناسب مانیتورهای خودرو با کیفیتی را روانه بازار کرده است.

مانیتورهای شیائومی از کیفیت بالایی برخوردارند و از لحاظ ساختار، وضوح تصویر، رزولوشن و کیفیت صدا برتری دارند. این مانیتورها امکانات جالبی مانند Wi-Fi و بلوتوث داخلی را دارا هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا اپلیکیشن‌های اندرویدی را نصب کرده و از آنها استفاده کنید.

علاوه بر این با پشتیبانی از فرمت‌های متعدد تصویری و صوتی، این مانیتورها به شما امکان پخش محتواهای متنوع را می‌دهند. همچنین، شما می‌توانید از مسیریابهای آنلاین و آفلاین استفاده کنید تا به راحتی به مقصد‌های مختلفی دسترسی داشته باشید.

مانیتور اندروید خودرو شیائومی

مانیتور اندروید خودرو وینکا

ظاهر زیبا و کیفیت بالای صفحه نمایش، ضمانت و خدمات پس از فروش، میزان حافظه داخلی، قابلیت نصب برنامه های کاربردی، سخت افزار قدرتمند و سازگاری مانیتور با خودرو از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب مانیتور اندرویدی خودرو محسوب میشود. با در نظر گرفتن این فاکتور مانیتور اندروید وینکا یک گزینه مناسب است.

کارکردن با مانیتور وینکا بسیار لدت بخش بوده و قابلیت اجرای هر گونه اپلیکیشن و برنامه را دارد. یکی از مزیت های مهم این مانیتور اندرویدی آن است که میزان هنگی یا باگ نرم افزاری بسیار کمی دارد. از طرفی تمام محصولات وینکا دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامعی در خصوص خرید مانیتور اندروید خودرو در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید مانیتور های خودرو و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

دسته بندی ها :
وبلاگ

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*