بازرگانی ضد

انواع مانیتور پژو پارس داشبورد جدید

اکتبر 4, 2023
تعداد بازدید : 689
5/5 - (4 امتیاز)

پژو پارس یکی از خودرو های جوان پسند است که از ظاهر جذابی برخوردار است. داشبورد این خودرو به راحتی می تواند با مانیتوری همه جانبه ظاهر جذاب تری داشته باشد، از این رو بسیاری از افراد تمایل دارند تا مانیتور پژو پارس خود را تعویض کنند و با مانیتورهای جدید پژو پارس خود را مدرن‌تر کنند تا ظاهر و کاربرد بهتری داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به انواع مانیتورهای لوکس و قیمت مناسب پژو پارس داشبورد جدید بپردازیم. پس اگر خودرو شما پژو پارس هست در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید خرید مانیتور خودرو خود را با خیال راحت انجام دهید.

انواع مانیتور پژو پارس داشبورد جدید

مانیتور پژو پارس داشبورد جدید برند هلیکس

مانیتورهای هلیکس به چهار دسته تقسیم می‌شود. از آنجایی که این برند دارای ۴ مانیتور با مشخصات متفاوت است شما می‌توانید با توجه به مشخصات مانیتور موردنظر را انتخاب کنید.

مانیتور پژو پارس داشبورد جدید برند هلیکس

مانیتور پژو پارس هلیکس +A23

مانیتور هلیکس +A23 با مشخصات فنی بسیار قدرتمند و عملکرد برجسته‌ای عرضه شده است. این مانیتور  از پردازنده ۸ هسته‌ای، رم ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت بهره می برد. از لحاظ کیفیت تصویر نیز مانیتور با رزولوشن ۶۰۰*۱۰۲۴، تصاویر با وضوح و کیفیت بالایی را به نمایش می‌گذارد.

این مشخصات توانایی ارائه تجربه کاربری مطلوب و عملکرد بی‌نظیری را در خودروهای مجهز به این مانیتور فراهم می‌کنند.

مانیتور پژو پارس هلیکس + A46

برند هلیکس A46+ با معرفی سری جدید خود به بازار، تجربه‌ای بی‌نظیر از مانیتور خودرو را ارائه می‌دهد. این مانیتور از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره می‌برد و با ویژگی‌هایی چون رم ۴ گیگابایت، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و پردازنده ۸ هسته‌ای، عملکردی بی‌نظیر و سرعت بالا را به کاربران ارائه می‌دهد.

مانیتور پژو پارس هلیکس + A46همچنین رزولوشن تصویر ۶۰۰*۱۰۲۴ این مانیتور تصاویر با وضوح بالا و جزئیات دقیق را به نمایش می‌گذارد. با هلیکس A46+ سری جدید شما می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از سیستم مانیتور خودرو را تجربه کنید که به شما امکان کنترل کامل بر روی برنامه‌ها، تنظیمات و سرگرمی‌های خود را می‌دهد.

مانیتور پژو پارس اندرویدمانیتور پژو پارس هلیکس T440+ 2-32

تولید و عرضه مانیتورهای جدید در سری T440+32-2 بهبود چشمگیری در عملکرد این محصولات را به ارمغان آورده است. با بهبود‌های انجام شده در سخت‌افزار و نرم‌افزار، این مانیتور‌ها به مانیتورهای T440+32-2 معروف هستند.

از ویژگی‌های جدید سخت‌افزاری آنها می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و پردازنده ۸ هسته‌ای اشاره کرد. همچنین مانیتورهای سری جدید T440+32-2 دارای رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ هستند که تصاویر با وضوح بالا و جزئیات دقیقی را به نمایش می‌گذارند.

مانیتور پژو پارس هلیکس T440+ 4-64

مدل جدید مانیتور هلیکس با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت ارتقا یافته است. این مانیتور دارای قابلیت‌هایی همچون اتصال HDMI، GPS و سیستم عامل اندروید است.

رزولوشن آن ۷۲۰*۱۲۸۰ است و همچنان امکان تغییر لانچر و تم و آیکون‌های منو را فراهم می‌کند. در مقابل مدل مانیتور فونیکس پژو پارس دارای رم ۲ گیگابایت، سی پی یو ۴ هسته‌ای و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت است و همچنین از ویژگی‌های به روز مانند تغییر تم و… پشتیبانی می‌کند.

مانیتور پژو داشبورد جدید برند فونیکس

برند مانیتور فونیکس یک برند محبوب برای پژو داشبورد جدید است و مطابق با سری جدید پژو طراحی شده است. از این رو طراحی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این مانیتور دارای سخت‌افزاری قدرتمند است که شامل ۲ گیگابایت حافظه RAM، سی پی یو ۴ هسته‌ای، و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. این ویژگی‌ها باعث سرعت و کارایی بالای این مانیتور می‌شوند.

رزولوشن تصویر این مانیتور ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل است که تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات دقیق را ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توانید موزیک ویدئو و فیلم‌های باکیفیت را تماشا کنید.

یکی از ویژگی‌های جالب این مانیتور این است که کاربران قابلیت تغییر لانچر (Launcher)، تم (Theme) و آیکون‌های منو را دارند. این ویژگی به کاربران امکان انتخاب و تنظیم ظاهر منو و رابط کاربری را می‌دهد و به آن‌ها امکان سفارشی‌سازی مانیتور به دلخواه را می‌دهد.

مانیتور پژو داشبورد جدید برند فونیکس

مانیتور پژو داشبورد جدید برند تسلا

مانیتور خودرو برند تسلا دارای ویژگی‌های فنی برجسته‌ای است. این مانیتور از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و پردازنده ۸ هسته‌ای، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم ۱ گیگابایتی از جمله مشخصات فنی آن است. از دیگر ویژگی‌های متمایز این مانیتور می‌توان به اتصال به اپل کارپلی، اتو اندروید، پشتیبانی از HDMI، هات اسپات و وای فای، بلوتوث، میرورلینک، دو پورت USB جداگانه، پورت AUX و پورت AV اشاره کرد.

مانیتور پژو داشبورد جدید برند تسلاهمچنین این مانیتور دارای رزولوشن ۶۰۰*۱۰۲۴ برای نمایش تصاویر با کیفیت و وضوح بالا است. این ویژگی سبب شده که افراد علاقه مند به تماشای ویدئو باکیفیت این نوع مانیتور را انتخاب کنند.

دسته بندی ها :
وبلاگ

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*