بازرگانی ضد

راهنمای خرید مانیتور ۲۰۶

می 20, 2023
تعداد بازدید : 731
4/5 - (3 امتیاز)

خودروی ۲۰۶ که خودرویی اسپرت است، در بین جوانان خواهان و طرفداران بسیاری دارد؛ روحیه این قشر از جامعه، معمولا آپشن ها و امکانات بیشتری را در هر چیزی می طلبد؛ چرا که آن ها به سرعت و راحتی هر چه بیشتر در نحوه دریافت خدمات و نیاز های روزشان اعتقاد دارند.
یکی از تکنولوژی های جذاب و در عین حال کاربردی که امروزه تمامی خودرو ها در سر تا سر جهان از آن بهره مند هستند، مانیتور است؛ مانیتور خودرو تاثیر بسزایی در عملکرد آن دارد و سبب بهبود و یا افزایش سرعت کارآیی خودرو می‌شود؛ از آن جایی که قشر جوان، از تکنولوژی استقبال می‌کنند، در سال‌های اخیر علاقه بسیار زیادی به نصب مانیتور ۲۰۶ روی خودرویشان نشان داده اند.
اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید و دوست دارید از امکانات متعدد مانیتور ۲۰۶ بهره مند شوید، راهنمای خرید مانیتور ۲۰۶ برایتان کاربردی خواهد بود تا بتوانید خرید مانیتور ۲۰۶ را به راحتی انجام دهید. بنابراین توصیه می شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید مانیتور 206

چه مانیتور خودرویی برای ۲۰۶ مناسب است؟

معمولا بیشتر افراد، پروسه مجهز کردن خودرو ۲۰۶ به سیستم پخش تصویری را با سوال ” چه مانیتور خودرویی برای ۲۰۶ مناسب است؟” آغاز می کنند؛ حال ممکن است این سوال از نمایندگی فروش مانیتور پرسیده شود و یا با جستجو اطلاعات اولیه در اینترنت کسب می شود و سپس نسبت به خرید مانیتور ۲۰۶ اقدام می کنند.
شما که در حال مطالعه این مقاله هستید مطمئنا جزو گروه دوم هستید؛ بنابراین در این مقاله سعی داریم تا جایی که ممکن است به خوبی به این سوال پاسخ دهیم.

چه مانیتور خودرویی برای 206 مناسب است
در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که یک مانیتو ۲۰۶ باید داشته باشد را بررسی می کنیم:

کیفیت صدای: نکته بسیار مهمی که به عنوان یک اصل اساسی در راهنمای خرید مانیتور ۲۰۶ عنوان می شود، توجه به کیفیت صدا است؛ چرا که هر چه کیفیت صدای مانیتور خودرو بیشتر باشد، کیفیت استفاده از آن نیز افزایش می یابد، و شما در سفر های درون شهری و برون شهری می توانید از صدای شفاف و صاف لذت ببرید.
در بررسی مشخصات مانیتور خودرو حتما به تعداد ساب ووفر، بلندگو و آمپلی فایر ها توجه داشته باشید؛ چرا که هر چه تعداد آمپلی فایر و ساب ووفر بیشتر باشد به همان اندازه نیز کیفیت و وضوح صدا بیشتر خواهد بود.
نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هر چه مدل مانیتور جدید تر باشد و همچنین در ساخت آن از قطعات باکیفیتی استفاده شده باشد، به همان اندازه نیز کیفیت صدای آن بیشتر خواهد بود.

کیفیت و اندازه صفحه نمایش مانیتور: در بررسی صفحه نمایش نیز می توان با بررسی چند مورد به کیفیت آن پی برد و یا مناسب ترین صفحه نمایش را انتخاب کرد؛ که این موارد عبارتند از:

  • آنالوگ یا دیجیتال بودن صفحه نمایشی
  • اندازه صفحه نمایش و میزان پیکسل ها در هر اینچ
  • صفحه نمایش براق و یا مات
    نکته: صفحه نمایش هایی که مات هستند عملکرد بهتری در روز دارند و با افزایش میزان نور و یا تابش نور خورشید، کیفیت تصویر آن ها پایین نمی آید و به راحتی قابل مشاهده می باشد.
  • میزان نور

سیستم عامل: مانیتور ها با دو نوع سیستم عامل اندروید و ویندوز تولید می شوند که با توجه به امکانات بسیار زیاد اندروید و همچنین محدودیت هایی که برای کشورمان وجود دارد؛ مناسب ترین مانیتور، مانیتور ۲۰۶ با سیستم عامل اندروید است. توجه داشته باشید که سیستم عامل و پیشتیبانی از قابلیت های دستگاه در ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیرا سیستم عامل دستگاه است که در نصب نرم افزار ها نقش تعیین کننده ای دارد.
نکته مهم دیگر، پشتیبانی مانیتور ۲۰۶ از قابلیت mirror است؛ درواقع این قابلیت امکان اتصال تلفن همراه به مانیتور را می دهد بنابراین می توان از تمامی امکانات و قابلیت های تلفن همراه نظیر نقشه خوانی و… استفاده کرد.

 ورودی و فرمت ها: در خرید مانیتور لمسی حتما به پورت ها و فرمت هایی که دستگاه پشتیبانی می کند توجه کنید؛ پشتیبانی از درگاههای  usb ،aux، مموری کارت، dvd و همچنین فرمت هایی نظیر MP3، CD، CD-RW، CD-R سبب می شود قابلیت های دستگاه افزایش پیدا کرده و کاربری آن نیز راحت تر و جذاب تر باشد.
سخت افزار: سنجش قدرت سخت افزاری در حین خرید مانیتور ۲۰۶ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که قدرت سخت افزاری دستگاه رابطه مستقیمی با عملکرد دستگاه، سرعت اجرای عملیات و… دارد. بنابراین در حین انتخاب سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای رم و پردازنده قدرتمندی است.
قیمت: قیمت دستگاه نیز رابطه مستقیمی با امکانات، قابلیت ها و همچنین کیفیت قطعات دستگاه دارد. بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه هایشان به سراغ انتخاب دستگاه هایی می روند که قیمت بسیار ارزانی دارند و پس از مدتی نیز از عملکرد آن گله می کنند.
اما نکته قابل توجه این است که دستگاه های ارزان قیمت از قطعات بی‌کیفیتی ساخته شده اند و پس از مدتی دچار اختلال و یا خرابی می شوند و حتی گاهی با هزینه های سنگین نیز قابل تعمیر نیستند. پس سعی کنید در حین خرید مانیتور ۲۰۶، هزینه معقولی را با توجه به امکاناتی که از آن انتظار دارید بپردازید تا بعد ها با مشکلاتی نظیر خرابی، هنگ و یا آسیب به قطعات دستگاه مواجه نشوید.

دسته بندی ها :
وبلاگ

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*