بازرگانی ضد

نصب سنسور دنده عقب

ژوئن 21, 2020
تعداد بازدید : 447
Rate this post

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نصب سنسور دنده عقب و سنسور پشتیبان های (پارکینگ) باعث می شود صدای نویز در داخل وسیله نقلیه به شما هشدار دهد در حالی که سنسور به یک جسم نزدیکتر می شود و به راننده این پیام را می دهد که چقدر نزدیک است تا از برخوردن به چیزی جلوگیری کند.

دوربین پشتیبان (عقب) یک بازخورد ویدیویی از پشت وسیله نقلیه شما است که به راننده بازخورد کنسول ویدیویی را نشان می دهد. نصب سنسور دنده عقب به راننده اجازه می دهد تا دید واضح تری از آنچه در پشت سر آن وجود دارد ، و اینکه چقدر نزدیک است ، داشته باشد و بتواند وسیله نقلیه را آسانتر پارک کند.

ثابت شده است که دوربین های عقب بسیار موثر در جلوگیری از تصادف رانندگان و برخورد با افراد یا اشیاء در هنگام دنده عقب هستند ، اما به طور معمول به عنوان گزینه های اتومبیل های گران تر هستند.

سنسورهای پارکینگ روی ضربه گیرهای یک ماشین قرار دارند و با صدای بوق شنیدنی در داخل خودرو ، در پارکینگ کنار یا در مقابل سایر وسایل نقلیه یا اشیاء به راننده کمک می کنند. هرچه به شما نزدیک تر می شود ، بوق سریع تر و شایع تر می شود تا لحن مداوم شود.

نحوه کار

سنسورهای پارکینگ را معمولاً در قسمت جلو و عقب خودرو می توان تعبیه کرد. هنگام پارک کردن ، نزدیکی به یک ماشین یا شی دیگر را که در کنار آن پارک می شوید ، اندازه گیری می کنند و صدای بوق داخل کابین را فعال می کنند تا به راننده هشدار دهند که تا چه حدی نزدیک هستند.

آن ها معمولاً با انتخاب چرخ دنده های معکوس ، فشار دادن دکمه روی تخته یا وقتی که به آرامی به سمت چیزی حرکت می کنید وارد عمل می شوند و باعث نزدیک شدن شما می شوند.

هر چه جسم به شما نزدیک تر می شود ، صدای بوق بلند تر می شود وقتی یک بوق پیوسته باشد باید متوقف شوید زیرا این بدان معناست که شما به همان اندازه نزدیک هستید که می توانید با کوچک ترین حرکت به چیزی برخورد کنید .

برخی از اتومبیل ها دارای صفحه نمایش بصری هستند که نشان می دهد با رفتن از رنگ زرد به قرمز هر چه نزدیک تر به چیزی نزدیک شوید ، در حالی که سایر اتومبیل ها یک قدم جلوتر می روند و دارای یک دوربین معکوس و یک کارکرد پارکینگ هستند که به طور مشترک کار می کنند.

آیا به نصب سنسور دنده عقب احتیاج دارم؟

اتومبیل های بیشتر از همیشه با سنسورهای پارکینگ به صورت استاندارد یا به عنوان گزینه ای همراه هستند و در صورت منظم پارک کردن در مکان های تنگ ، می توانند یک ابزار واقعاً مفید باشند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دسته بندی ها :
لوازم جانبی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*