بازرگانی ضد

دوربین دنده عقب

آگوست 1, 2020
تعداد بازدید : 416
Rate this post

[vc_row][vc_column][vc_column_text]دوربین دنده عقب خودرو  برای راحتی رانندگان در هنگام پارک کردن خودرو ها استفاده می شوند.این دوربین ها انواع مختلفی دارند برخی فقط هنگام دنده عقب فعال می شوند .نوعی دیگر از این دوربین ها دارای صفحه نمایش هستند .نوعی دیگر آن با استفاده از سنسورهایی که در روی سپر تعبیه شده فاصله تا اشیا را بررسی می کنند و با بوق به راننده هشدار می دهد که به اجسام نزدیک شده اند.دوربین های جدید امکان ثبت تصویر را نیز دارند.

تمام این امکانات به راننده کمک می کند تا از تصادف و خطرات احتمالی دور بماند.و به راحتی خودرو خود را در هر مکانی پارک کنند.

ویژگی دوربین دنده عقب

قابل اجرا بر روی تمامی خودرو ها است.

این دوربین ها ضد آب هستند.

قابلیت تشخیص اجسام در تاریکی را نیز دارا هستند.

محل قرار گیری این دوربین ها معمولا در نزدیکی صندوق عقب و روی سپر عقب و یا بالای پلاک است.این دوربین می تواند موانع کوچک مانند بلوک یا جدول کنار خیابان یا … که در آینه قابل رویت نیست و به اصطلاح به آن نقطه کور می گویند را شناسایی و توسط بوق راننده را مطلع کند.

سیم کشی این دوربین ها برای خودرو های سنگین دشوار است به همین دلیل برای این خودرو ها از سیستم بی سیم استفاده می شود.

نوعی از دوربین دنده عقب است که بر روی آینه وسط خودرو نصب می شود این دوربین ها هنگام دنده عقب فعال می شوند و در حالت عادی به عنوان آینه استفاده می شوند. این دوربین ها رنگی هستند و امکان تنظیم نور و رنگ و … وجود دارد. این دوربین ها دارای ۴ عدد لامپ LED نیز هستند .

این دوربین ها با داشتن یک باطری یدک در هنگامی که خودرو خاموش است و به خودرو شما آسیبی می رسد این دوربین روشن شده و تصویر برداری می کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دسته بندی ها :
اطلاعات لوازم جانبی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*