بازرگانی ضد

ردیاب جی پی اس (GPS tracker)

آگوست 28, 2019
تعداد بازدید : 421
Rate this post

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3194″ img_size=”large” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_wp_text]ردیاب جی پی اس یک دستگاه جهت یابی برای اشخاص و وسایل نقلیه است. که با استفاده از جی پی اس یا سیستم مکان یابی جهانی (Global Positioning System) حرکات دستگاه را مشخص می کند و مکان آن را محاسبه می نماید. همچنین اطلاعات مربوط به دستگاه مورد نظر، قابل ذخیره سازی است و می توان بعداً از آن ها استفاده نمود. به همین خاطر این وسیله مناسب والدین جهت کنترل فرزندان و همچنین مناسب شرکت های حمل و نقل و مسافربری برای کنترل ناوگان خود می باشد.

 

 

به کمک این دستگاه شما قادر خواهید بود تا در هر لحظه از موقعیت خودرو، مسیر حرکت، سرعت، مدت توقف و … آگاه باشید و همچنین مسیرهای پیموده شده خودرو تا ۳ ماه گذشته را مشاهده کنید. قابلیت ضد سرقت ردیاب جی پی اس به شما این امکان را می دهد تا در صورت روشن شدن خودرو، جابجایی خودرو در حالت خاموش، ضربه به خودرو، خروج از محدوده تعیین شده توسط شما و باز شدن درب خودرو و … فورا از طریق پیامک، تماس و نوتیفیکیشن برنامه (اپلیکیشن) و وبسایت از آن آگاه شوید.[/vc_wp_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]موقعیت هر دستگاه از طریق سه ماهواره شناسایی و اندازه گیری می شود و از طریق شبکه های تلفن همراه (GSM) ترجمه میشود. سپس به صورت طول و عرض جغرافیایی در آمده و به سرور ارسال  می شود.

از سوی دیگر، کاربر با استفاده از اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار رایانه خود، این اطلاعات را از سرور بازخوانی می کند.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3199″ img_size=”large” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3201″ img_size=”large”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][info_box title=”ویژگی های GPS tracker”]

  • مدیریت مصرف سوخت
  • ردیابی و جست و جوی مکان ها
  • ارسال هشدار و پیام به گوشی همراه
  • نمایش و ارزیابی عملکرد وسیله نقلیه
  • ردیابی و نمایش آنی و لحظه ای
  • گزارش و تحلیل نموداری

[/info_box][/vc_column][/vc_row]

دسته بندی ها :
لوازم جانبی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*