بازرگانی ضد

گیرنده دیجیتال TV داخل خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

آگوست 19, 2020
تعداد بازدید : 1070
5/5 - (2 امتیاز)

گیرنده دیجیتال TV داخل خودرو قطعه ای از تجهیزات است که برنامه نویسی دیجیتال را از کابل Mid-Hudson دریافت می کند و آن را به فرمی تبدیل می کند که می توان به آن وصل و از طریق تلویزیون داخل ماشین دید. همچنین به آن یک جعبه کابلی یا Set Top Box )STB) یا کابل گفته می شود که از ویژگی های مختلفی پشتیبانی می کنند. گیرنده دیجیتال TV داخل خودرو ممکن است شامل سرویس هایی از قبیل برنامه نویسی آنالوگ، برنامه نویسی دیجیتال برنامه نویسی، برخی از راهنماهای برنامه نویسی تعاملی، DVR و غیره باشد.

گیرنده دیجیتال TV داخل خودروبرای مدت طولانی ، پذیرش گیرنده دیجیتال TV داخل خودرو می توانست لذت بخش باشد. عمدتا به همین دلیل هزینه مربوط به سیستم های این نوع فناوری آنالوگ خیلی گران بود.

برای این نوع برنامه ها و کیفیت تصویر پایین تر از حد نهایی تولید شده است. با این حال ، اینگونه از پیش تعیین شده برای ایجاد سیستم های سرگرمی چندرسانه ای در اتومبیل آینده بود. با معرفی انتقال DVB-T،  پذیرش تلویزیون در خودرو افزایش یافته است. امروزه به دلیل کیفیت تصویر برتر و پایین تر بودن هزینه سیستم در اکثر خودرو ها از آن استفاده می کنند.

گیرنده دیجیتال TV داخل خودرو چیست

درباره گیرنده دیجیتال TV داخل خودرو

از آغاز دهه نود، فن آوری های جدیدی ارائه شده اند که به طور خاص، برای تبدیل تدریجی اتومبیل از یک وسیله حمل و نقل ساده به یک مرکز سرگرمی و اطلاع رسانی چندرسانه ای سیستم های جدیدی طراحی شده است و این روند تا به امروز ادامه دارد.

رسیدگی به محتوای چندرسانه ای به معنای واقعی کلمه زندگی افراد را تغییر داده است. اکنون، می توان از موسیقی لذت برد و با استفاده از گیرنده دیجیتال TV داخل خودرو لحظات خوبی را سپری کرد.

گیرنده HDTV در واقع دستگاهی است که سیگنال های تلویزیونی با کیفیت بالا را دریافت و رمزگشایی می کند.  یکی دیگر از ویژگی های عالی که مشتریان باید به دنبال آن باشند، قابلیت اتصال قطعات به گیرنده HDTV است. به دنبال گیرنده هایی باشید که دارای خروجی برای قابلیت HDMI (رابط چندرسانه ای با کیفیت بالا) ، S-Video و صدای دیجیتالی باشند. با این کار ، مشتریان لازم نیست سیم ها یا کابل های اضافی را برای اتصال بخش های صوتی و چندرسانه ای خریداری کنند.

گیرنده HDTV به مشتریان کمک می کند از برنامه ها با کیفیت بالا لذت ببرید.

دسته بندی ها :
وبلاگ

دیدگاه ( 1 )

  1. رها محمدی2023 / 10 / 27

    گیرنده دیجیتال خودرو یکی از تجهیزات مهم برای اتصال بیسیم دستگاه های خودرو مانند تلفن همراه است. با استفاده از این گیرنده، می توانید به راحتی صداهای مورد علاقه خود را از طریق بلندگوی خودرو پخش کنید و اطلاعات مورد نیاز را به طور سریع دریافت کنید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*