بازرگانی ضد

آشنایی با دی وی دی انواع خودروها

نوامبر 7, 2020
تعداد بازدید : 1131
5/5 - (1 امتیاز)

دیسکی دیجیتال که از آن برای ذخیره انواع داده شامل فیلم، فایل صوتی و … استفاده می شود را دی وی دی می گویند. در طی چند سال اخیر دی وی دی به صورت پیش فرض بر روی ماشین ها نصب شده است و یا به صورت دلخواه صاحبان خودرو قابلیت نصب در ماشین های مختلف را دارند.

آشنایی با دی وی دی انواع خودروها

یکی از لوازم های اتومبیل که در کارخانه بر روی خودرو نصب می شود سیستم های صوتی و دی وی دی های فابریک می باشد. سیستم های پخش صوت و دی وی دی با در نظر گرفتن مدل و امکانات خودرو متفاوت می باشند و هر خودرو سیستم پخش صوت مخصوص خود را دارد که کارخانه سازنده بر روی آن نصب می شود.

دی وی دی انواع خودروها

امروزه در ماشین های جدید دی وی دی فابریک و سیستم پخش صوت مجهز به ال سی دی می باشد تا قابلیت های مختلف سیستم صوتی را نمایش دهد. یکی از امکانات و ویژگی هایی که باعث کیفیت بالا و ارزش بالای قیمت دی وی دی می باشد، ال سی دی آن است.

هرچه قدرت دی وی دی بالاتر باشد و از قطعات جدیدی در ساخت آنها استفاده شود، سیستم پخش صوت قوی تر خواهد بود. شفافیت و وضوح صدا در پخش صوت نیز بستگی به قطعات جدید و کیفیت دی وی دی دارد.

دی وی دی خودرو چیست

فرمت های در دی وی دی ها به صورت /MP3/JPEG WMA / AAC / WAV / FLAC / MPEG-2 / MPEG-4 / AVI / Div  و… می باشد. دی وی دی ها اکثر به صورت یک ساب ووفر و دو بلندگو تولید می شود. کیفیت هر کدام از این ها بسته به نوع ماشین و قطعات دی وی دی متفاوت است.

از دیگر خصوصیت های دی وی دی می توان به پخش خودکار دی وی دی، تکرار موسیقی ها و انتخاب پخش به صورت رندم نیز اشاره کرد.

دسته بندی ها :
لوازم جانبی وبلاگ

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*