بازرگانی ضد

با مشخصات فنی مانیتور فابریک خودرو آشنا شوید

سپتامبر 16, 2018
تعداد بازدید : 675
Rate this post

مشخصات فنی مانیتور فابریک مهم‌ترین راهنما برای انتخاب و خرید درست این محصول است. البته با توجه به خودروی شما تعداد انتخاب‌های موجود از تنوع زیادی برخوردار نیست؛ اما به هر حال آشنایی با مشخصات فنی آن راهنمای خوبی برای انتخاب و استفاده درست از مانیتور فابریک خودرو است. در این مقاله وب‌سایت گروه بازرگانی ضد با جزئیات کامل به معرفی اصلی‌ترین مشخصات فنی مانیتور فابریک  پرداخته‌ایم؛ پس مطالعه این مقاله را به همه علاقمندان سیستم‌های صوتی و تصویری خودرو پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات فنی مانیتور فابریک

برند و مدل

اگرچه این مشخصه یک ویژگی فنی نیست؛ اما به لحاظ اهمیت آن را در این دسته‌بندی گنجانده‌ایم. در هنگام خرید مانیتور به برند و مدل آن دقت کنید. طبیعتا برندهای معتبرتر کیفیت و دوام بیشتری خواهند داشت. درباره مدل هر دستگاه نیز دقت کافی لازم است؛ چراکه به طور معمول تفاوت دو مدل مختلف از یک برند، در کاهش یا افزایش آپشن‌های موجود در آن خواهد بود.

صفحه نمایش

مانیتور خودرو دارای ویژگی‌های متعددی است که باید مورد توجه شما قرار گیرد. اولین ویژگی مهم اندازه صفحه نمایش است. این اندازه با واحد اینچ ارائه می‌شود. طبیعتا هرچه مانیتور شما بزرگ‌تر باشد تصاویر را به دقت بیشتری می‌توانید ببینید.

قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش نیز امکانی است که این روزها به استاندارد ثابت مانیتور فابریک خودرو تبدیل شده است. اما به هر حال چک کردن این ویژگی در مشخصات فنی محصول را فراموش نکنید.

تکنولوژی صفحه نمایش موضوع مهم دیگری است که باید مورد توجه باشد. انواع تکنولوژی‌ها از گذشته تا امروز شامل TFT، LCD، TFTLCD، LED و… هستند. طبیعتا تکنولوژی‌های به روزتر کیفیت نمایش بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند. اما فراموش نکنید که با توجه به کوچک بودن مانیتور فابریک خودرو، این مسئله حیاتی نیست.

رزولوشن و کیفیت تصویر آخرین نکته‌ای است که باید درباره مشخصات فنی مانیتور فابریک خودرو در نظر بگیرید. در این زمینه هرچه رزولوشن تصویر بیشتر باشد، کیفیت تصویر بهتری را دریافت خواهید کرد. رزولوشن تصویر به تعداد پیکسل‌های طولی و عرضی اشاره دارد؛ و کیفیت تصویر بر اساس تعداد پیکسل‌های موجود در هر اینچ تعیین می‌شود. مانیتورهایی با کیفیت تصویر اچ‌دی و فول‌اچ‌دی بهترین نمونه‌ها در این زمینه هستند.

راه‌های ارتباطی

اولین راه ارتباطی مانیتور فابریک خودرو پورت‌های فیزیکی آن است. در این زمینه پورت USB از اهمیت زیادی برخوردار است. پس دقت داشته باشید که مانیتوری را خریداری کنید که حتما از این پورت پشتیبانی کند. وجود پورت AV و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون نیز بسته به نیاز شما می‌تواند بسیار پر اهمیت باشد.

راه های ارتباطی بی‌سیم نیز این روزها به یک استاندارد ثابت در این مانیتورها تبدیل شده‌اند. بلوتوث و WIFI در این زمینه پر استفاده‌ترین روش‌های ارتباطی است؛ که با آن می‌توانید گوشی هوشمند خود را به مانیتور خودرو متصل کنید.

فرمت‌های قابل پخش

طبیعی است که هدف اصلی ماینتورهای خودرو پخش ویدئو و صوت است. پس پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری در این زمینه بسیار مهم است. قابلیت پخش سی‌دی و دی‌وی‌دی، و همچنین پشتیبانی از فرمت‌های مطرح صوتی و تصویری، از جمله PM3، MP4، WMA، WAV، MPEG و AV نیز بسیار مهم است.

سیستم عامل

از جمله مشخصات فنی مانیتور فابریک خودرو، سیستم عامل مورد استفاده در آن است. این روزها به‌روزترین مانیتورها دارای سیستم عامل اندروید هستند. این سیستم عامل امکانات بی‌نظیری را (درست مانند یک گوشی هوشمند) در اختیار شما می‌گذارند. اما اگر به این سطح از امکانات نیاز ندارید، مانیتورهایی با سیستم‌های ویندوزی نیز به اندازه کافی خواسته‌های شما را پوشش می‌دهند.

امیدواریم این مقاله وب‌سایت زدگروپ برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه مشخصات فنی مانیتور فابریک و همچنین انواع آپشن خودرو، می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید.

دسته بندی ها :
لوازم جانبی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*