بازرگانی ضد

سیستم رهیاب خودرو

جولای 9, 2020
تعداد بازدید : 471
Rate this post

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نحوه کار سیستم رهیاب خودرو

سیستم های رهیاب می توانند بر روی اتومبیل های جدید نصب شده یا به عنوان یک لوازم جانبی اضافی خریداری شوند. سیستم های هدایت اتومبیل توانایی این را دارند که با استفاده از سیگنال های ماهواره ها با نقشه های تعاملی درون صفحه ، مسیرهای سفر را به یک مقصد معین بر اساس تعدادی از متغیرها ترسیم کنند. برخی از سیستم رهیاب خودرو با منابع اطلاعات ترافیک به هم پیوسته اند و به آن ها امکان می دهد هنگام تعیین بهترین مسیر ، به طور خودکار ساخت و ساز و تراکم را به خود اختصاص دهند. اگر یک درایور نوبت خود را از دست بدهد ، سیستم می توانند با یک مسیر یابی جدید به سرعت خطا را اصلاح کنند. این واحد ها با ارائه دستورالعمل های صوتی یا تصویری ، به رانندگان کمک می کنند تا نزدیکترین پمپ بنزین یا رستوران مورد علاقه خود را پیدا کنند.

به طور کلی ، سه راه برای هدایت در یک اتومبیل وجود دارد:

نمایش نقشه برای منطقه یا منطقه خاص.

نمایش با لیست چرخش های بعدی.

صفحه نمایش راهنمایی نوبت به نوبه خود با پاپ آپ در مورد نوبت زیر.

در بسیاری از وسایل نقلیه مدرن ، چنین نمایشگرهایی یکپارچه شده اند تا کلیه ویژگی های لازم را در یک نمایشگر واحد به راننده ارائه دهند ، این امر باعث می شود پیمایش حواس پرتی کمتری داشته باشد.

مقاوم در برابر سرقت: یک سیستم رهیاب خودرو قابل حمل می تواند توجه سارقان را به خود جلب کند. سارقان نسبت به گوشی های هوشمند یا یک دستگاه قابل حمل که با یک فنجان مکش به شیشه جلو گیر کرده اند ، زمان بسیار سخت تری برای سرقت یک سیستم ناوبری کارخانه خواهند داشت.

به روزرسانی های سالانه نقشه های رهیاب یک سیستم رهیاب اتومبیل توصیه می شود. با توجه به حجم تغییرات در جاده ها از قبیل خروجی های جدید و دیگر نقاط جالب توجه مانند بانک ها، دستگاه های خودپرداز ، پمپ بنزین ، رستوران ها و هتل ها ، برای حفظ عملکرد بهینه سیستم های پیمایش اتومبیل به روز رسانی لازم است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دسته بندی ها :
لوازم جانبی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*