ماینتور 206

اگر قصد خرید مانیتور خودرو پژو 206 را دارید در این بخش می توانید با ویژگی های مانیتور 206 آشنا شوید. مانیتور 206 در برند های مختلفی در بازار موجود است که دارای قابلیت های بسیاری است در ادامه می توانید با مشخصات فنی مانیتور 206 بیشتر آشنا شوید.
مانیتور فونیکس 206 9 اینچ
  • مدیریت
  • ادمین
مانیتور ۲۰۶ فونیکس ۹ اینچ

امروزه استفاده از سیستم های هوشمند در بخش های مختلف زندگی رایج شده است. مانیتور…..

ادامه مطلب

داستان تولید مانیتور 206 از آنجایی آغاز می شود که با گذشت زمان، مانیتور ها نیز مانند گوشی های هوشمند به یک وسیله همیشگی در خودرو های ما تبدیل شدند؛ اما در خودرو های ارزان، این قابلیت مانند بسیاری از قابلیت های دیگر حذف شده است؛ بنابراین مانیتور های خودرو در برند ها و با ویژگی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند.
خودرو 206 یکی از خودرو های پرطرفدار در کشور ما است که جوانان مخاطبان اصلی آن هستند؛ بنابراین علاقه مندان پس از خرید، اقدام به نصب مانیتور 206 بر روی خودرو هایشان می کنند.
در ادامه ابتدا نکات مهمی که در حین خرید مانیتور خودرو باید در نظر داشته باشید را بررسی کرده و سپس به بررسی انواع برند مانیتور این خودرو می پردازیم.

در هنگام خرید مانیتور 206 به چه نکاتی توجه کنید؟

در هنگام خرید مانیتور 206 حتما باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مانیتور را برای خودروی خود انتخاب کنید. در ادامه مهم ترین نکات در هنگام خرید مانیتور 206 را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • توجه به مدل خودرو: پیش از هر اقدامی باید توجه داشته باشید که برای نصب مانیتور در 206، حتما باید سوکت دستگاه دارای کن باس باشد.
    اگر خودروی شما قبل از سال 94 تولید شده است پس حتما از دارا بودن کن باس اطمینان حاصل کنید؛ چرا که در مدل های پایین تر، دستگاه مجهز به سوکت کن باس نیست.
    اگر نمی دانید سوکت کن باس چیست در ادامه به تعریف مختصر آن می پردازیم:
    قطعه الکتریکی کوچکی که امکان ارتباط میکروکنترلر ها و دستگاه را بدون کامپیوتر میزبان فراهم می کند را کن باس می گویند. درواقع کن باس مخفف عبارت Controller Area Network است.
  • قدرت سخت افزاری: همانطور که گفته شد مانیتور 206 برند های مختلفی دارد. معمولا افراد زمانی که اسامی برند های مختلف را می شنوند، سردرگم می شوند و اغلب تفاوت آن ها را نمی دانند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید بهتر است بدانید که تفاوت عمده تمامی مانیتور های تولید شده توسط کمپانی های مختلف، در قدرت سخت افزاری آن ها است. نکته بسیار مهمی که حتما باید به آن توجه کنید این است که نیاز ها و برنامه های خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن ها، قدرت سخت افزاری مانیتور را بررسی کنید. درواقع توجه به این نکته باعث می شود مناسب ترین مانیتور را انتخاب کنید.
  • کیفیت تصویر: کیفیت تصویر یکی از نکاتی است که در هنگام خرید مانیتور باید به آن توجه کنید. در هنگام خرید مانیتور به رزولوشن توجه کنید. رزولوشن تعداد پیکسل‌هایی است که در هر اینچ مربع از صفحه نمایش وجود دارد. رزولوشن بالاتر، تعداد پیکسل‌های بیشتری در هر اینچ دارد و تصویری تمیز‌تر و واضح‌تر ارائه می‌کند.
  • توجه به سیستم عامل مانیتور: معمولا سیستم عامل های مانیتور خودرو از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند که قابلیت ارتقا به ورژن های بالاتر را دارد. در مانیتور با سیستم عامل اندروید این امکان وجود دارد که تمامی برنامه های گوگل پلی روی مانیتور نصب شود.
  • امکان اتصال مانیتور به سایر آپشن های خودرو: مانیتور خودرو باید این قابلیت را داشته باشد تا از به دوربین های جلو و عقب و مانیتور پشت سری راننده و سیستم های صوتی به راحتی متصل شود. در نتیجه سعی کنید قبل از خرید مانیتور 206 از این ویژگی مطمئن شوید.
  • امکان اتصال موبایل به مانیتور: یکی از نکاتی که در هنگام خرید مانیتور خودرو باید به آن توجه شود این است که مانیتور به راحتی به موبایل وصل شود.
  • عدم نصب مانیتور روی داشبورد: شاید تنها مکان مناسبی که برای نصب مانیتور به ذهن اکثر افراد می رسد، داشبورد 206 است؛ اما به دلیل معایب بسیاری که دارد توصیه می شود مانیتور روی داشبورد نصب نشود. البته زاویه دید خوب راننده و سرنشینان به مانیتور، دلیل تمایل افراد به نصب آن روی داشبورد را افزایش می دهد؛ اما این دلیل به تنهایی کافی نیست.
    در ادامه معایب نصب مانیتور روی داشبورد 206 را بررسی خواهیم کرد:

کامپیوتر سفری اولین قطعه ای از 206 است که در حین نصب مانیتور روی خودرو تحت تاثیر قرار می گیرد؛ چرا که برای نصب مانیتور، حتما باید کامپیوتر سفری برداشته شود و سپس بتوان مانیتور را کار گذاشت. درواقع وجود مانیتور و کامپیوتر سفری در کنار یکدیگر غیر ممکن است؛ بنابراین نصب یکی باعث حذف دیگری می شود.

نکته بعدی که شاید کم تر کسی در حین نصب مانیتور 206 از آن مطلع باشد این است که شما با این کار استاندارد اتصالات و تنظیمات داخل اتاق را از حالت استاندارد خارج می کنید و این یکی از معایبی است که بعد ها و زمانی که قصد تعویض مانیتور و یا تعویض خودرو را دارید خود را نشان می دهد.

یکی دیگر از معایب نصب مانیتور روی داشبورد 206 که گاهی سبب بروز مشکلات غیر قابل جبران می شود، این است که بخشی از دید راننده را کور می کند. مطمئنا می دانید که اگر راننده در حین رانندگی دید کافی نداشته باشد، چه حوادثی در انتظارش خواهد بود.

انواع برند مانیتور 206

حال که به خوبی می دانید در حین خرید و نصب مانیتور برای خودرو 206 باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؛ نوبت آن رسیده است که با انواع برند مانیتور 206 آشنا شوید.

برند مانیتور هلیکس: برند هلیکس که در لیست شرکت های حرفه ای تولید مانیتور خودرو قرار گرفته است، استاندارد های بالایی در تولید محصولات صوتی و تصویری خود نسبت به تمامی رقبای خود دارد.
درواقع مانیتور های 206 هلیکس از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره مند هستند؛ بنابراین شما شاهد واسط کاربری قدرتمند و همچنین قابلیت های نرم افزاری بسیار بالا در آن خواهید بود.
برند هلیکس با ارائه صفحه نمایش های تمام لمسی، سبب راحتی هر چه بیشتر کاربر در هنگام استفاده از آن می شود.
البته علاوه بر امکانات و ویژگی هایی نظیر صفحه نمایش خازنی و ریموت کنترل، جنس بدنه دستگاه نیز قابل تامل است چرا که بدنه مانیتور 206 هلیکس از آلیاژ مس ساخته شده است و همین امر سبب افزایش کارایی و بهبود عملکرد تمام دستگاه می شود؛ دلیل عمده آن نیز کاهش تداخل امواج مخرب است.

برند مانیتور فونیکس: برند فونیکس نیز یکی دیگر از برند های با کیفیت و با امکانات متعدد است که توانسته است در بین بهترین برند های مانیتور 206 جای بگیرد؛ این برند پاسخگوی سلیقه های متعدد با انتظارات مختلف است.
مانیتور phoenix نیز تمام لمسی و مولتی مدیا و از نوع ips است؛لازم به ذکر است که چنین ویژگی باعث حفظ وضوح صفحه، از زاویه دید های مختلف می شود.

برند مانیتورتسلا: زمانی که نام تسلا به گوش افراد می خورد، اولین چیزی که در ذهن آن ها تداعی می شود، خودرو های الکتریکی تسلا با مانیتور های خاص است که در قسمت جلوی داشبورد نصب شده است؛ چرا که این سبک از مانیتور ها در خودرو های تسلا استفاده می شود. مانیتور تسلایی اگرچه ظاهری مشابه به مانیتور های خودروی تسلا دارد اما دارای سیستم عامل های مختلف می باشد.
لازم به ذکر است که این نوع مانیتور ها معمولا سایز بزرگی دارند؛ البته در مواردی نیز سایز آن ها کوچک است که در بخش میانی داشبورد نصب می شوند.

امکانات کلی مانیتور 206

هر شخصی که قصد خرید مانیتور 206 را دارد حتما باید با امکانات آن ها نیز آشنا شود؛ چرا که تمامی این امکانات از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در حین خرید باید مورد توجه و بررسی قرار گیرند تا در نهایت مانیتوری با توجه به نیاز های فرد روی خودرو اش نصب شود.
برای آشنایی اولیه بهتر است با امکانات کلی مانیتور 206 آشنا شوید و سپس به بررسی مشخصات فنی مانیتور ها در برند های مختلف می پردازیم.
این امکانات عبارتند از:

  • برخورداری از صفحه نمایشی با وضوح بالا
  • امکان اتصال به سیستم های صوتی
  • امکان اتصال به دوربین عقب و جلو
  • برخورداری از سی پی یو قدرتمند
  • دارای ورودی USB
  • اپل کارپلی سیمی، اتو اندروید
  • میرور لینک (Mirror link)
  • بلوتوث (Bluetooth)
  • وای فای (Wi-Fi)
  • جی پی اس (GPS)

مشخصات فنی مانیتور 206 برند هلیکس

در بالا با برند هلیکس آشنا شدید و اطلاعات کلی راجع به این نوع مانیتور خودرو کسب نمودید. در حال حاضر مانیتور برند هلیکس در سه مدل با نام ها +A23+ ،A46+، T440+ وارد بازار شده اند که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود است. قابل ذکر است که هر سه مدل از این نوع مانیتور دارای امکانات پیشرفته ای است و تنها در جزییات با هم متفاوت است.

در ادامه به برخی از مشخصات فنی مانیتور 206 برند هلیکس را نام می بریم تا اطلاعات جامعی درباره این برند کسب کنید. همچنین در جدول زیر می توانید اطلاعات جامعی را از مانیتور 206 برند هلیکس بدست آورید و با مشخصات فنی مانیتور 206 هلیکس بیشتر آشنا شوید.

  • برخورداری از بلوتوث برای مکالمه
  • اتصال پلی لیست موبایل به مانیتور برای موسیقی
  • امکان نصب اپلیکیشن های بلد و ویز روی مانیتور
  • امکان اتصال USP
  • قابلیت اتصال به آمپلی و سیستم صوتی
  • اتصال به اینترنت با وای فای و هات اسپات
  • قابلیت میرورلینک با گوشی
  • دارای GPS گویا به صورت آفلاین و آنلاین

مشخصات فنی مانیتور 206 برند فونیکس

بررسی مشخصات فنی مانیتور 206 برند فونیکس نیز می‌ تواند در تصمیم گیری بهتر به شما کمک کند. در ادامه با مشخصات فنی این مانیتور آشنا خواهید شد.

  •  سیستم عامل مانیتور ۲۰۶ برند فونیکس اندروید است که از ورژن اندروید ۱۳ پشتیانی می کند و قابل ارتقا است.
  • این مانیتور دارای حافظه داخلی 32 گیگ می باشد.
  • مانیتور 206 از برند فونیکس دارای یک مانیتور 9 و 10 اینچی است که رزولوشن آن برابر با 720*1280 است.
  • ماینتور فونیکس با پردازنده 4 هسته ای خود سرعت انجام عملیات ها را به حداکثر می رساند.

مشخصات فنی مانیتور 206 برند تسلا

اگر جزو طرفداران مانیتور سبک تسلایی هستید، حتما آشنایی با مشخصات فنی مانیتور 206 برند تسلا برایتان بسیار اهمیت دارد.
در زیر مشخصات فنی این مانیتور را مشاهده خواهید کرد:

  • مانیتور ۲۰۶ برند تسلا با بهره مندی از سیستم عامل اندروید با قابل آپدیت، پردازنده ۸ هسته ای، رم 1 گیگ و حافظه 16 گیگ سبب می شود تمامی عملیات مورد نظرتان را با سرعت بسیار بالا، بدون نیاز به امکانات جانبی نظیر فلش و… انجام دهید.
  • با این مانیتور دیگر نگران افت کیفیت تصویر با تغییر زاویه نخواهید بود.
  • صفحه نمایش تمام تاچ مانیتور ۲۰۶ تسلا، سبب کاربری راحت آن شده است.
  • مانیتور بلافاصله پس از باز و بستن سوئیچ به صورت خودکار روشن و خاموش می شود.
  • از دیگر قابلیت های این مانیتور می توان به ساپورت دوربین 720 AHD، اتصال به شبکه وای فای، ست شدن با کنترل فرمان اشاره کرد.
  •  پشتیبانی از GPS گویا به دو صورت آنلاین و آفلاین با استفاده از نرم افزار ویز و بلد برای گزارش ترافیک آنلاین و نمایش مسیر یاب.

در این بخش سعی کردیم به اطلاعات جامعی در خصوص مانیتور 206 بپردازیم شما می توانید برای دریافت مشاوره فروش مانیتور خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.