نمایشگاه خودرو ، قطعات، حمل و نقل و صنایع وابسته زنجان 98 نهمین دوره
نمایشگاه خودرو ، قطعات، حمل و نقل و صنایع
نمایشگاه خودرو ، قطعات، حمل و نقل و صنایع
[info_box title=”اطلاعات این نمایشگاه”] تاریخ شروع: سه شنبه 98/10/03 تاریخ پایان: جمعه 98/10/06 زمان بازدید: 15 الی 21 نوع نمایشگاه: داخلی وب سایت: caspianexpo.ir تلفن: 011-42263991 / 09118002637 فکس: ۰۹۱۱۸۰۰۲۶۳۷ آدرس: آدرس: قائمشهر، جنب پل تلار [/info_box]
[info_box title=”اطلاعات این نمایشگاه”] تاریخ شروع: سه شنبه 98/10/24 تاریخ پایان: جمعه 98/10/27 زمان بازدید: 10 الی 18 نوع نمایشگاه: بین المللی وب سایت: chistafair.com تلفن: 021-75965 فکس: 021-22910339 آدرس: اتوبان خلیج فارسکیلومتر 10مجاور مرقد مطهر امام خمینی (ره) [/info_box]
[info_box title=”اطلاعات این نمایشگاه”] تاریخ شروع: پنجشنبه 98/06021 09/12/2019 تاریخ پایان: یکشنبه: 98/06/31 09/22/2019 محل برگزاری: نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان نوع نمایشگاه: بین المللی وب سایت: www.iaa.de تلفن: 02188062338 فکس: 02188062339 آدرس: Ludwig-Erhard-Anlage 1, 60327 Frankfurt am Main, Germany [/info_box]
نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد شهریور 98 . واقع در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی مشهد
[info_box] تاریخ شروع: سه شنبه 98/06/05 تاریخ پایان: جمعه 98/06/08 زمان بازدید: 16 الی 22 نوع نمایشگاه: بین المللی وب سایت: WWW.TABRIZFAIR.IR تلفن: 02166521199 /8 -04136373851 [/info_box][vc_gallery type=”image_grid” images=”3221,3222,3223,3224,3225,3226″ img_size=”medium” css_animation=”zoomIn” title=”تصاویری از شرکت بازرگانی ضد در نمایشگاه تبریز”][vc_empty_space] گروه بازرگانی ضد در بیست و سومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی آن در تبریز…
[vc_wp_text]هشتمين نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات ، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش استان گلستان این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی ها و ایجاد حس رقابت به عنوان فرصتی برای صنعتگران این مرز و بوم و معرفی آخرین محصولات خود از تاریخ 10 الی 13 بهمن ماه 1396 و بمدت 4 روز…
[photo_box][/photo_box][vc_wp_text]سیزدهمین دوره نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو اهواز 96 در تاریخ 20 الی 23 دی ماه 96 برگزارگردید. هرساله هزاران شرکت ایرانی در نمایشگاههای مختلفی شرکت میکنند، ولی تاسفآور است که اکثریت قریب به اتفاق آنها هیچگونه بهرهبرداری از این رویدادهای مهم نمیکنند. نمایشگاههای تجاری اصلیترین مرکز اعلامیههای با ارزش خبری هستند زیرا…